מרץ 29, 2024
Breaking News

מאמא סקוטי טרנד – בגדי ילדים הכי טרנדיים לשנת

בועות סבון

"הילדים של היום זה לא הילדים של פעם". אין עשור או תקופה בחיים שהמשפט הזה לא נשמע מפי.. מבוגרים. כל תקופה והטרנדיים שלה. בין אם באופנה, עיצוב הבית, משחקים, גאג'דטים ועוד. כך גם באופנת הילדים.

במציאות שבה אנו חיים כיום, לא קשה להתעלם מן הטרנדיים האופנתיים הכובשים את ליבם של הילדים. אם כשאנחנו היינו ילדים לא היתה ממש קיימת אופנת ילדים, הרי שכיום, המצב ממש לא כך. כיום רשתות האופנה הגדולות והמותגים הגדולים מנסים בכל פעם לעמוד בקצב המסחרר שבו תעשיית האופנה מתפתחת, בעוד הילדים נעשים עם השנים לבעלי מודעות גבוהה יותר בכל הנוגע לאופנה ולטרנדיים. כך נוצר מצב כי אופנת הילדים עוברת שינויים דרסטיים מעשור לעשור וכיום נחשבת למתקדמת למדי והרבה יותר "אינית".

בסיבוב קל בקניון בחנויות בגדי הילדים השונות אי אפשר לפספס את צבעי הבגדים הבולטים לעיניים שלנו. אם בעבר היינו רגילים לראות בגדים בצבעי כחול או ורוד, כיום מצטרפים לצבעים אלה כל גווני הקשת. החל מגווני אפור ושחור, ועד לגווני פסטל של כתום עדין וירוק. מעבר לצבעים, בגדי הילדים נעשו נועזים יותר, ומציגים הדפסי גולגולות, כוכבים וכן בגדים בגרסת אוברסייז שנעשו פופולריים בקרב אופנת הנשים והגברים.

אז מהם הטרנדים החמים של עולם בגדי הילדים לשנת 2018?

  1. המראה הצבאי – חלקנו יאמרו כי המראה הצבאי מלווה אותנו כבר שנים רבות. והאמת – הם צודקים. אי אפשר לשכוח את טרנד הדגמח"ים שליווה אותנו בשנות ה-90, אך כיום מדובר בסוג אחר לגמרי של בגדים "צבאיים". כיום מעבר למעילים גדולים בהדפס צבאי ניתן למצוא שלל פרטי לבוש לילדים בגווני ירוק זית וחאקי. מדובר בטרנד בלתי מתאמץ, קול ומחוספס. כמו כן, חשוב לא להלביש את הילדים שלכם בלוק שלם המורכב מהדפסים צבאיים, אלא לשלב את ההדפס הצבאי בצורה חכמה ונבונה, לא מתאמצת.
  2. מיני מי – טרנד המיני מי שטף את רחבי העולם והעמיד את כל עולם האופנה על הרגליים. כוכבות הוליווד ודוגמניות על מעלות לרשתות החברתיות תמונות שלהן יחד עם הילדה שלהן כאשר הן לבושות אותו דבר. חנויות בגדים רבות החליטו לעשות מעשה וליצור את אותו דגם גם לאמא וגם לילדים שלה, מה שהופך את הטרנד הזה לחמוד במיוחד, ולמצטלם נהדר.
  3. בגדי יוניסקס – חנויות כלבו אמריקאיות עלו על הטרנד הזה ראשונות: יצירת קולקציית בגדי ילדים המיועדת גם לבנים וגם לבנות. מדובר בבגדים בעיצוב שיקי וטרנדי במיוחד, אשר מעבירים מסר של אמירה מסוימת והיא –שבירת הנורמות החברתיות. בגדי היוניסקס הם לרוב בגדים נוחים במיוחד וניתן למצוא אותו כמעט בכל אתרי הקניות המובילים ברשת.
  4. אוברולים – עוד טרנד שעשה עליה אלינו משנות ה-90. אוברולים כיום הם אחד הפריטים הכי חמים וטרנדיים בעולם האופנה. במרבית החנויות תוכלו למצוא אוברולים לתינוקות ולילדים בגזרות סופר מגניבות. החל מאוברול ג'ינס שיהפוך את הילד שלכם להכי קול בכיתה, ועד לאוברולגים מבדים קלילים ונושמים שיהפכו את הבת שלכם למבינת עניין באופנה. אוברולים לתינוקות ולילדים נחשבים פופולריים במיוחד כיוון שמדובר בבגד שהוא One Piece, קליל, לא מתאמץ ולא מצריך מחשבה רבה מידי.
  5. אוברסייז – אין ספק כי כשמדובר על נוחות – מדובר על גזרות אוברסייז. בגדי אוברסייז לילדים ולתינוקות מאפשרות להם לקחת נשימה ולהרגיש הכי נוח בגוף שלהם. היתרון הגדול בבגדים אלה הוא שמדובר בשילוב של נוחות עם תחכום ושיק בלתי מתפשרים. כך, תוכלו לשלב לילדים פריט אוברסייז אחד כמו סווטשרט בגזרה רחבה עם חלק תחתון צמוד, או להיפך, חולצה צמודה עם מכנסיים רחבות וכיפיות.
  6. הדפסים – כאמור, ההדפסים הישנים והתמימים כגון דיסני כבר לא רלוונטיים יותר. הילדים של היום הרבה פחות תמימים והרבה יותר מודעים לעצמם, מה שמתבטא גם בסוג ההדפסים המועדפים עליהם. הדפסים של גולגולות, כוכבים, ואלמנטים אפלים נוספים הם הדבר החם הבא! את הטרנד הזה תוכלו למצוא לא רק על בגדים אלא גם על תיקים, נעליים, אקססורייז ועוד.
  7. שחור לבן – מסתבר שלא רק ההדפסים השתנו אלא גם הצבעים. כיום ניתן למצאו שלל בגדי ילדים ותינוקות בגווני שחור או שחור לבן, אשר לגמרי עושים את העבודה. צבעי השחור לבן הם נצחיים, ומשתלבים תמיד בסטייל. עם זאת, על מנת לא לשכוח שמדובר בילדים, מומלץ להוסיף פריט אחר בצבע בולט. כך למשל נעליים בצבע מעניין ושונה, כובע, סרט לשיער בצעים עזים ועוד.
זוג ילדים
המראה האלגנטי 2018

היכן קונים בגדים לילדים ב2018?

 

כל מי שיש לו ילדים יודע שבגדים לילדים זה משהו שכל הזמן צריך לחדש ולהוסיף. הילדים גדלים, והבגדים שהתאימו להם באופן מושלם ממש לא מזמן, כבר מתחילים להיות קטנים. בנוסף, הילדים משחקים, משתוללים ומתלכלכים, לכן הם זקוקים להרבה בגדים.

 

איפה קונים בגדים לילדים?

אז יש לכם ילדים, ואתם רוצים לקנות להם בגדים חדשים. אם עד לפני מספר שנים היה ברור שקניית בגדים לילדים כוללת הליכה פיזית לחנות, הרי שכיום האינטרנט מככב גבוה ברשימת המקומות בהם קונים בגדים לילדים.

אנחנו רוצים לעזור לכל סוגי האנשים, גם אלה שמעדיפים את הקנייה המסורתית וגם לחדשנים שמעדיפים לקנות באינטרנט – לכן בדקנו את שתי האפשרויות, ומצאנו את המקומות בהם כדאי לקנות בגדים לילדים.

 

חנויות בגדים

הסקירה שלנו מתחילה באפיק המסורתי, המבוסס על קניות בגדים בחנויות תוך הגעה לחנות. ברחבי הארץ פזורות חנויות בגדים רבות, ובהתאם למקום המגורים שלכם, ולסגנון שאתם מעדיפים תוכלו לבחור באיזו חנות לקנות.

 

רשתות אופנה

רשתות האופנה המובילות מחזיקות מחלקות בגדי ילדים, ובחלקן תמצאו גם חנות שלמה שכולה מוקדשת לבגדי ילדים. בין הרשתות הללו ניתן למנות את פוקס, גולף וקסטרו שמציגות קולקציות ילדים מיוחדות.

 

חנויות שונות

רשתות האופנה הגדולות הן שחקן חזק בשוק הביגוד הישראלי, אולם גם חנויות קטנות תופסות פלח שוק מכובד. ברחבי הערים, במרכזי קניות קטנים וגם בקניונים תוכלו למצוא חנויות בגדים שונות ומשונות. החנויות הללו לא משתייכות לרשת גדולה, מה שעשוי להוזיל את עלות הבגדים.

 

חנויות מומלצות

כדי לעזור לכם להחליט איפה לקנות בגדים נמליץ על שתי חנויות:

  • פלמינגו: פלמינגו ממוקמת ברחוב בזל בתל אביב, והיא חנות הדגל הישראלית של מותג האופנה הברזילאי. החנות מעוצבת בטוב טעם וכוללת שפע של גירויים ויזואליים שיוצרים אווירה של קרנבל. בחנות תמצאו שפע של בגדי ילדים ופריטי אקססוריז שמיישרים קו עם אופנת המבוגרים.
  • לילי ותום: לילי ותום ממוקמת ברחוב שינקין בתל אביב ומציעה בגדי ילדים ותינוקות בעיצוב מינימליסטי. בחנות תמצאו פריטי בייסיק נוחים, שיתאימו זה לזה ויאפשרו להרכיב סטים של בגדים בקלות.
צילום ילדים
הילדים של 2018 יודעים מה טוב להם

קניית בגדים באינטרנט

אבל עם כל הכבוד לחנויות השונות הפזורות ברחבי הארץ, הכוכב האמיתי של שנת 2018 הוא האינטרנט, והחנויות שנמצאות שם. חנויות בגדים אינטרנטיות מאפשרות לכל אחד לבקר בחנות בלי לצאת מהבית, מה שמייצר חווית קניה נוחה הרבה יותר. בנוסף, קניה באינטרנט עשויה להתברר כזולה יותר כיוון שהיא מאפשרת השוואת מחירים נוחה.

חנויות אינטרנטיות כוללות חנויות בגדים ישראליות שמוכרות באמצעות הרשת, וגם חנויות שנמצאות בחו"ל. כך במקום לנסוע לעשות קניות בלונדון, אפשר להזמין בגדים מלונדון באמצעות האינטנרט, בלי לצאת מהבית.

לא משנה אם אתם מחפשים בגדים לבנים או בגדים לבנות, בגדים לילדים בוגרים או בגדים לתינוקות, ברחבי הרשת תמצאו מגוון חנויות עצום שמציעות לכם את הסחורה שלהן במחירים משתלמים. ריכזנו עבורכם כמה מהחנויות הבולטות ברשת.

 

Next

אי אפשר לדבר על קניות ברשת בלי לדבר על Next, החנות הבריטית שמציעה מגוון ענק של בגדים יפים באיכות מצוינת ומחירים חסרי תחרות, במיוחד לעומת המחירים בארץ. שימו לב שהאתר מוצג גם בגרסה בעברית, מה שיעשה את הקנייה ידידותית הרבה יותר.

באתר תמצאו בגדי ילדים, בגדי תינוקות וגם בגדים למבוגרים. כל פריטי הלבוש שתרצו נמצאים באתר, ואתם רק צריכים לבצע חיפוש יעיל ולבחור את המידות המתאימות לילדים שלכם. שימו לב למחירי המשלוח, כאשר בקניה מעל סכום מסוים תוכלו ליהנות ממשלוח חינם. ההזמנה תגיע לסניף הדואר המקומי, וכדי שלא לשלם מכס כדאי להזמין בפחות מ-75 דולר.

 

KEDS

לא כולם אוהבים להזמין מחו"ל, לחכות זמן רב ולהתמודד עם מכס וצרות נוספות, וניתן להזמין גם מאתרים ישראלים. אתר קדס keds, הוא אתר ישראלי המציע בגדים במחירים זולים יותר מבחנויות בקניונים. באתר תמצאו גם הנחות מיוחדות ומבצעים שונים לכן כדאי להיות מעודכנים.

אם אתם מחפשים בגדי ילדות באינטרנט, תוכלו למצוא באתר בגדים מכל הסוגים, כולל חולצות, מכנסיים, אוברולים, גרביונים, אקססוריז ועוד. החבילה תגיע עם שליח עד הבית בתוך 4 ימי עסקים, ובקנייה מעל 300 ש"ח תיהנו ממשלוח חינם.

 

בגדי בוטיק מצרפת

המונח בוטיק מתאר חנות או מלון המתייחד בשירות אינטימי ופריטים בלעדיים, ואתר Vertbaudet הצרפתי מציע בגדי בוטיק לקטנטנים. אם אתם מחפשים כיצד להוזיל עלויות זה לא המקום, אבל אם אתם רוצים בגדים מושלמים לילדים שלכם הגעתם לאתר הנכון. האתר מציע בגדי בוטיק ייחודיים ואיכותיים שיתאימו במיוחד לאירועים חגיגיים ויחזיקו מעמד לאורך זמן.

הבגדים באתר מעוצבים בצורה קלאסית בהתאם לרוח האופנה הצרפתית, ואם תבחרו להזמין מן האתר תקבלו את המשלוח עד הבית בתוך כ-5 ימי עסקים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *