אפריל 18, 2024
Breaking News

בדקנו: מהם הטייצים האהובים ע"י הישראליות

מכנסי טייץ

כולנו אוהבות להסתובב עם מכנסיים שאנחנו מרגישות בהן בנוח, בדקנו מהם הטייצים האהובים ע"י הישראליות.

כולנו אוהבות להסתובב עם מכנסיים שאנחנו מרגישות בהן בנוח. בנוח עם איך שהן יושבות על הגוף שלנו, בנוח עם איך שהן גורמות לנו להיראות, בנוח עם המסר שהן מעבירות לגבינו, בקיצור- שיהיה יפה, לא משעמם, לא בולט מדי אבל גם לא אפרורי ורגיל ושלא נסתובב כל היום עם התחושה שאנחנו רק רוצות להגיע הביתה, להעיף את המכנסיים הלוחצות והחמות ולעבור למכנסי הפיג'מה הישנים והטובים.

בעבר, נאלצנו לבחור בין הג'ינס המסורתי שאיכשהו תמיד הצליח לחמם אותנו בקיץ ולקרר אותנו בחורף לבין חצאית שהייתה צמודה מדי והגבילה לנו את התנועה או התנופפה ברוח באופן מביך. בקיצור, קשה להיות אישה ועוד יותר קשה להיות אישה שמצליחה להיות אופנתית, רלוונטית, שיקית וגם להתלבש בצורה שנוחה לה.

ואז הגיעו הטייץ ושינו את כל התמונה.

נוחות, קרירות ונעימות בקיץ אך גם מגנות על הרגל בחורף, בשביל ריצה, עבודה או בילוי בבר. הטייץ הגיעו לישראל וכבשו אותה בסערה. אז יצאנו לבדוק, איזה טייץ הישראליות הכי אוהבות?

 

שמות פס על העולם

הטרנד של הבריאות הגיע לישראל וכבש אותה בסערה. דוכני שייק פירות עם עשב חיטה וספירולינה צצים בכל מקום, מסעדות החלו להגיש תפריטים דלי שומן, גבוהים בערכים תזונתיים וטעימים והרחובות החלו להתמלא באצנים שמתאמנים להשתתף במירוץ תל אביב השנתי. הלוק הספורטיבי הפך ממשהו שלובשים בשביל הליכה/ ריצה בלבד לאמירה אופנתית וכאן נכנסים הטייץ עם הפסים בצד. שיקים, נוחים, טובים מצד אחד לריצה ומצד שני ליציאה לבר (עם החולצה הנכונה כמובן), הלוק הספורטיבי נמצא בכל מקום ולא עומד להיעלם.

בשביל מי הלוק הזה? אם את אוהבת לוק סולידי/ ספורטיבי, שיהיה צבעוני אבל לא יותר מדי, שיהיה נח, יפה ומותאם למגוון פעילויות; מכנסי הפסים נועדו בדיוק בשבילך. שימי לב לא לשים אותם עם חולצה לא מתאימה (חולצה לבנה מכופתרת זה מהמם, אבל תשאירי אותה בארון להתאים עם הטייצים השחורים החלקים כדי לקבל לוק רשמי וסולידי), ולזכור ללבוש נעלי ספורט כדי להשלים את הלוק.

מכנס טייץ
סקסי ונוח

קצר ולעניין

קיץ. חם. הרעיון ללבוש מכנסיים שמכסים את כל הרגל פשוט בלתי נסבל. נוחות, יפות ומבד נושם, לריצה, הליכה, יציאה חברתית או מתחת לחצאית/ שמלה- טייץ קצר זה פריט חובה בארון של כל ישראלית. שימי לב שאת בוחרת טייץ קצרים מספיק כדי ללבוש מתחת לשמלה בלי שייראו אותם, אבל לא קצרים מדי כך שאינם מגנים על הירכיים שלך מהשפשפת הארורה (את לא שמנה. הירכיים שלך פשוט כל כך סקסיות שהן לא מצליחות להפסיק לגעת אחת בשנייה). ואם החבר רוצה שתלכי עם עקבים וג'ינס ארוך: תשכחי ממה שהחבר אומר- מכנסי הטייץ הקצרים הם החבר הכי טוב שלך בקיץ.

תמצאי גם חולצה בכיוון דומה אבל לא באותו צבע של הטייץ. תלבשי נעליים ספורטיביות או סנדלים מתאימים ולכי תשוויצי בגוף שלך כי את הכי יפה כשנח לך.

 

מנומר

מאז עדן בן זקן נראה שהלוק המנומר חזר ובגדול. היום כמעט ואי אפשר לראות חנות בגדים שלא מתהדרת בלפחות בגד אחד מקולקציית המנומר. הלוק המנומר מתאים למי שאוהבת להעז, רוצה להיות במרכז העניינים ולמשוך לכולם את העיניים. אם עדן בן זקן יכולה לבוא לדפוק לוק מנומר, להגיד שעלה לה 30 שקל ועדיין להפוך לכוכבת מפורסמת, גם את יכולה.

הלוק המנומר הוא לוק מעז, לא שגרתי ונועד בעיקר לאירועים מיוחדים גם באופנת הילדות. לא פלא שכמעט ולא רואים את הלוק הזה ברחוב בישראלי סתם ככה ביומיום. זה לוק שלא מתאים לכולן אבל אם עושים אותו נכון הוא עובד ובגדול. תשמרי את הלוק המנומר למסיבות משוגעות, לזמנים שאת צריכה לבלוט בהם (אודישנים לתכנית ריאליטי יכולים להיות זמן לא רע בכלל לדוגמא) ושימי לב להתאים אותם עם חולצה שלא משגעת את העיניים יותר מדי (מנומר מתאים או בגד חלק יתאימו)

טייץ כחול
מתאים לכל מצב

הלוק הישן והטוב

בסופו של דבר, כשמסתכלים על הרחוב הישראלי, נראה שהדגם הכי נפוץ הוא מכנסי הטייץ החלקים והארוכים. והבחירה של הישראליות להעדיף את הטייץ החלקים הגיונית בהחלט. מכנסי הטייץ החלקים הולכים עם כמעט כל לוק שאת רוצה לבנות; לראיון עבודה עם חולצה מכופתרת ונעלי עקב, לריצה עם גוזיית ספורט, לבילוי בבר עם גופייה סקסית או סתם ליום עבודה- אין דבר קל יותר מלהיכנס לאחד מחנויות ההלבשה הבסיסית ולקנות שם 3-4 טייץ חלקים בצבעים שונים שיתאימו לכל לוק וצבע שאת רוצה לנסות.

הדבר הכי כיף בטייץ החלקים הוא שאין כללים איך נכון ולא נכון ללבוש אותם. הם הולכים עם נעלי ספורט, עקבים וסנדלים, מתאימים לכל עונה ומתאימים למגוון חולצות/ גופיות, רחבות, צרות, ארוכות וקצרות.

 

איפה קונים טייץ?

דיברנו כל כך הרבה על טייץ ושכחנו לכתוב איפה את יכולה לקנות אותן. בגדול כמעט כל חנות בגדים שמכבדת את עצמה תציע גם טייץ, אבל אנחנו ממליצים לך לנסות את הודיס. הבגדים של הודיס ידועים בנוחות שלהם, וכשמדברים על טייץ נוחות זה הכי חשוב. תהני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *