אפריל 20, 2024
Breaking News

סקירה: הנעליים שישראליות אוהבת

הנעליים שכל אישה צריכה

אם יש פריט לבוש אחד שהוא נקודת חולשה כמעט לכל אישה זה נעליים. נשים רבות אוהבות לרכוש נעליים שמעצימות אותן אך משימת מציאת זוג הנעליים המושלם אינה פשוטה כלל ועיקר.

כל אישה מכירה את זה: החל מבחירת בגדים ועד התאמת נעליים, מלתחה של אישה זה דבר מסובך. כמובן שהדבר הכי מצחיק הוא שכל אישה תמיד אומרת שאין לה מה ללבוש וזה כאשר מולה ניצב ארון בגדים מפוצץ.

מה נסגר עם הנעליים שלך מתוקה?

אוקי, בואו לא נעשה מזה דרמה, כל אישה חייבת כמה זוגות נעליים בסיסיות כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהמלתחה שלה. כמו שכל אישה חייבת ג'ינס טוב אחד שישב עליה בול במידה, בין אם זה סקיני ג'ינס או כל סוג אחר, וכל אישה צריכה לפחות שמלה אחת איתה תוכל לדפוק הופעה ולהפגיז באירועים חגיגיים, חתונות וכדומה.

בנוסף כל אחת צריכה כמה טייצים איכותיים ללא פשרות, כאלה שילוו אותה ביום יום, במכון הכושר וכדומה וכמה מכנסי טרנינג נוחות לחורף ולבית וכמה זוגות מכנסיים לעבודה. זהו נכון?

פחות או יותר. האמת שעבור נשים נוצרו כל מיני בגדים בצורות מוזרות, כל מיני עליוניות, אוברולים וחליפות ומבחר הבגדים שלהם לעומת בגדי גברים ובגדי ילדים (שם אפשר לסכם את העסק במכנסיים וחולצה) יותר מגוון.

ומה מבחינת נעליים? טוב, אז יש כאן את נעלי הקז'ואל היומיומיות אבל יש גם את נעלי הערב. ויש את הנעליים שהן גם וגם. ויש את אלה שהם לא זה ולא זה. בקיצור, כפי שאמרנו מסובך. אבל לא ממש.

כי קולקציות נעליים לנשים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות ואפשר למצוא היום נעליים היברידיות לנשים שיכולות לשמש גם לעבודה וגם ולאירועים.

מדובר בנעליים ללא עקב או עם חצי עקב כמו נעליים של רנואר למשל, שמאפשרות לכל אישה להצטייד בשניים שלושה זוגות בכמה צבעים שישרתו אותה לכל מקום אליו תלך (תרתי משמע…)

סניקרס לנשים
נעל חובה

ומה לגביי נעלי עקב?

כאן זה כבר כל אחת באחריותה…

קודם כל לא כל הנשים אוהבות נעליים עם עקבים, אבל כאשר סימן ההיכר של אישה הוא נעלי עקב ואת רואה בתצוגות אופנה, בסרטים ובמגזינים נשים עם נעלי עקב באורך מגדל אייפל את מתחילה לחשוב שגם את חייבת לפחות זוג נעלי עקב אחד מנצח ועושה הכול כדי להשיג אותו גם אם זה אומר לטוס לפריז ולקנות אותו שם.

וזה יכול להפוך להתמכרות. לפתע את מוצאת את עצמך קונה עשרות זוגות נעלי עקב בגבהים שונים. ועוד לא הגענו למגפיים… עוד פריט חובה בארון הנעליים של כל אישה, רצוי שני זוגות. מגף עור ומגף זמש אחד. מגף קצר ומגף ארוך, מגף עם עקב ואחד בלי. או מגפון.

מגפיים תמיד יהיו באופנה וכך גם נעלי עקב אז אם כבר כדאי שיהיה לך איזה זוג או שניים לכל מקרה. לא משנה אם תלכי איתם בדיוק פעם אחת בשנה. או פעמיים.

מי לא צריך חמש, שש, שבע, שמונה זוגות נעליים בארון. הרי לא כולן משרתות את אותה מטרה, יש נעליים לכל תפקיד ולכל עונה ויש נעליים לוחצות שכבר לא עולות עלייך אבל משום מה את עדיין חייבת לשמור כי אולי יום אחד הרגליים שלך יחזרו להיות בגודל ובצורה שהם היו כשהיית בת 18…

נשים ועקבים
הנעל המנצחת

 

ולא נשכח את נעלי הסניקרס והכפכפים המעוצבות וכמה נעליים ליופי בלבד. מסקנה: אם יש לך תקציב מוגדר לביגוד והנעלה את חייבת לקחת בחשבון שיש מצב שתחרגי ממנו קצת רק העונה כי את חייבת את הנעליים האלה. והאלה. ואלה גם. ואם כבר יש מבצע 1+1 אז למה לא ללכת על זה ולהתפרע השנה. מה כבר יקרה, הרי הנעליים האלה יהיו איתך מעכשיו לנצח. זה בכלל נחשב השקעה ולא בזבוז וללא ספק את חייבת את הזוג הזה וזה הזוג האחרון שתקני השנה אלא אם כן…

תחלפי פתאום במקרה מול איזה חלון ראווה של חנות בקניון שאיכשהו התגלגלת אליו ותחליטי שאת לא יוצאת מכאן בלי הנעליים האלה. למרות שאת לא צריכה אותן תכל'ס והן גם לא ממש מוצאות חן בעינייך אבל את חייבת אותם… הלכנו רחוק מדי? אז זו השורה התחתונה: אל תשכחי שעם כל הנעליים האלה את באמת צריכה ללכת אז העיקר שיהיו נוחות קודם כל, נכון?

אז מה היה לנו: נעל ספורט אחת למכון כושר, נעל ספורט אלגנט אחת איתה אפשר ללכת לקניון כדי לעשות שופינג לשאר הנעליים, שני זוגות נעלי עקב בגבהים שונים, זוג אחד שחור חובה ועוד זוג שחור אבל בהיר יותר, זוג מגפיים אחד אבל טוב כזה, מהעונה, לא מחיסול ועוד זוג מחיסול ועוד כמה זוגות נעליים רגילות כאלה בלי הגדרה שמצאת ועוד כמה כפכפים ונעליים לימים רגילים או סתם לבית וכמובן איך אפשר בלי נעלי בית ענקיות ומרופדות בצורת חיות שתוכלי לעלות איתם על הספה בימי החורף הקרים. שכחנו משהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *