אפריל 24, 2024
Breaking News

לקנות נעליים בלי לקום מהכסא

קניית נעליים

המדריך המהיר לקניית נעליים בשנת 2019

קשה היה להאמין שמשהו אי פעם יחליף את חווית קניית הנעלים בחנות פיזית, עם הספסלים והשרפרפים הקטנים שכולנו מכירים מגיל אפס. ועדיין, לאט לאט מתחילה להתבסס בעולם ההבנה, שאפילו בתחום כל כך שמרני כמו נעליים, מתחוללת היום מהפכה. אז אם לפני כמה שנים הרעיון לבחור ולהזמין נעליים באינטרנט נשמע כמו מדע בדיוני, הרי שב-2018 זאת כבר מציאות לכל דבר. בארה"ב חנויות לקניית נעליים און-ליין הן הצלחה ענקית. וכמו כל דבר שמצליח בארה"ב, גם בארץ העניין מתחיל לחלחל. הגיע סוף סוף הזמן לבחון מחדש את כל מה שחשבנו על חנויות נעליים.

 

זמינות של 24 שעות ביממה

קודם כל, גם אם היתרונות של אתר לקניית נעליים אונליין הם ברורים, כדאי להיזכר בהם לפני שמחליטים באיזו דרך לרכוש את הנעליים החדשות שלנו. היתרון המרכזי הוא כמובן מחיר. חנויות אונליין יכולות להרשות לעצמן למכור את אותן הנעליים במחיר טוב בהרבה מאשר חנויות פיזיות, כי ההוצאות שלהן על אחזקת החנות נמוכות יותר: אין להן צורך בהשכרת נדל"ן יקר בקניון מבוקש, באבזור החנות, בהלבשת העובדים במדי המותג וכן הלאה. מלבד זאת, חנויות לקנייה און ליין פועלות 24 שעות ביממה וניתן לקנות בהן מתי שנוח ללקוח (ובעיקר, ללקוחה), ולאו דווקא מתי שנוח למי שקבע את זמני הפעילות של בתי עסק. מעבר ללוחות הזמנים, גם נוחות ההגעה לחנות אונליין עולה בהרבה על נוחות ההגעה לחנות הפיזית, וזהו אולי הגורם המשמעותי ביותר שהופך את חוויית קניית הנעליים ברשת לדבר הנכון לשנת 2018 (וכנראה גם לכל שנה שתבוא אחריה). לא צריך להפעיל את המנוע במכונית, או לעלות על אוטובוס או מונית, ואפילו לא ללכת ברגל בחום הקיץ. לא צריך לחפש חניה, לא צריך לשלם על חניון ולא צריך להיתקע בפקקים בדרך חזרה. האתר זמין בלחיצת כפתור, ומי שבא, ברוך הבא, בימי חול, חגים, שבתות ולילות.

סטפאין
אתר Stepin

הניסיון משחק תפקיד

אם כן, מה הם הדברים החשובים ביותר, כאשר ניגשים לקניית נעליים אונליין? קודם כל, יש לבחור כמובן את החנות הטובה והנכונה. כיום היצע חנויות הנעליים ברשת הולך וגדל, אבל רק לחנויות עם רקע רציני, כלומר, כאלו שמאחוריהן עומדים אנשי ונשות עסקים עם רקע ונסיון, שווה באמת להיכנס. כל אתר אחר הוא בעצם סיכון של כספך. Stepin, למשל, מבית היוצר של מותג האופנה בריל, הוא דוגמה לאתר רציני לקניית נעליים אונליין. כניסה אליו זהה בכל מובן לכניסה אל חנות נעליים פיזית של רשת מוכרת, רק שכאן מדובר בחנות וירטואלית, עם כל היתרונות שכבר הוזכרו.

 

תמונה שווה אלף מילים

לפני שמבצעים את הרכישה באתר (אם מדובר ב-Stepin או באתר אחר) מומלץ מאוד לבדוק מהי מדיניות ההחזרה. זה נכון לכל חנות, גם פיזית כמובן, אבל בקנייה אונליין הנושא קריטי במיוחד, כי לא תמיד אנחנו מרגישים בידיים ממש את המוצר שאותו קונים. לכן, בנוסף, יש ערך גדול גם לתמונות באתר. התמונות הן בעצם הדרך היחידה שלנו לדעת איך הנעליים שאנו קונים נראות. כדאי לוודא שאת התמונות ניתן להגדיל, ושהן מראות את הנעל במלואה. רק כך נוכל להיות בטוחים שהנעל שאנו מחפשים היא זו שעומדת מולנו, והדבר נכון במיוחד כשמדובר על הצבעים. תמונה באיכות גבוהה היא קריטית על מנת שנוכל לשפוט אם צבע הנעל הוא אכן הצבע שאותו אנחנו מחפשים (או מחפשות), כלומר, הצבע שמתאים לנו.

נעליים שטוחות אפנתיות
נעליים שטוחות מעוצבות

אבל גם מילים הן חשובות

כשקונים אונליין, אם זה נעליים או כל מוצר אחר, חייבים להיות מסוגלים לבטוח בתיאורי המוצר, כפי שהם מופיעים באתר. קניה וירטואלית מונעת מאתנו בעצם למשש את הנעל, ולהרגיש עד כמה היא תפורה היטב, או עד כמה החומרים ממנה הנעל מורכבת הם איכותיים. ההבדל בין אתר קנייה מאיכות גבוהה לבין כזה מאיכות נמוכה יותר, נמצא הרבה פעמים בפרטים הקטנים, כלומר – בדרך שבו מתוארת הנעל באופן מילולי. כדאי לבדוק עד כמה התיאור מפורט, מלא ועשיר. כל פרט בתיאור הזה מהווה למעשה תחליף למגע בלתי אמצעי עם הנעל, ורק תיאור מקיף יכול לענות מראש על כל השאלות, ולמנוע עוגמת נפש.

 

לדעת במדויק את המידה

והחשוב מכל – המידה. בסופו של דבר, בחירת גודל הנעל היא הנושא המכריע ביותר. כי גם אם הנעל יפיפייה ומתאימה לנו כמו גרב לרגל, אם היא קטנה או גדולה מדיי – לא נוכל ללבוש אותה בנוחות. ונוחות, כידוע, היא הבסיס למראה נכון ומוצלח. לכן כדאי לדעת באופן מדויק ביותר מהי מידת הנעל שלכם, ולהיות גם מסוגלים להיעזר בטיפים שמציע האתר עצמו למדידת הרגל וגודלה. אתר רציני ואמין יציע מדריך קצר כזה, וחשוב להיעזר בו.

 

הנעליים כבר יגיעו אליכם

אז מהם האתרים המומלצים ביותר בישראל, ללקוחה (או ללקוח) שמעוניינים לקנות נעליים כמו שקונים ב-2019? הרשימה לא ארוכה, ובראשה, בלי ספק, עומדת Stepin. גם בזכות הגב העסקי שלה, שכבר הוזכר, וגם כי היצע הנעליים שתוכלו למצוא הוא בלתי מוגבל כמעט. בין השאר תוכלו לבחור בין למעלה מ-40 מותגי הנעלה ומתוך כ-1,500 דגמים בקטגוריות שונות. נעלי ספורט, סניקרס, נעלי נוחות, נעלי עקב, נעלי מטיילים, נעלי ילדים, נעלי הליכה, נעלי חלל, נעלי אדמה (אוקיי, שני האחרונים לא קיימים עדיין אבל יש למה לחכות). כל מה שנדרש מכם זה לפתוח את הדפדפן ולהגיע בלחיצת עכבר אל דלת החנות. הנעליים כבר יגיעו אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *