אפריל 19, 2024
Breaking News

יוצאים לקמפינג? רשימת ציוד מחנאות שחובה לטיול הבא

מתכננים טיול שטח עם החברים או המשפחה? רשימת הציוד הבאה תבטיח לכם הנאה מושלמת מכל רגע. מומלץ לשמור במועדפים ולשלוף בעת הצורך

ספונטניות היא תכונה נהדרת, אבל כשמדובר בטיול שטח חשוב לא לתת לאף תרחיש להפתיע אותנו. רשימת הציוד הבאה כוללת את פריטי החובה שנחוצים לכל מטייל, בין אם מדובר בטיול שטח קצר או ארוך. רוצים להפיק את המרב מכל רגע ולהימנע מבעיות פוטנציאליות? זה מה שכדאי שתיקחו לדרך. 

 

לכל רגע ביום

מה חשוב שיהיה אתכם בכל מצב? בקטגוריה הזו נמצאים הפריטים שיכולים להקל עליכם ובמקרים מסוימים אפילו להציל חיים. ראשית, חשוב לקחת תיק גב נוח, כדי לאחסן את כל החפצים במקום אחד ולהימנע מאבדות לא נעימות. בתוך התיק הכרחי לשים בקבוק מים, ובנוסף גם תיק עזרה ראשונה. אם אתם מטיילים בקיץ, כובע להגנה מהשמש וקרם הגנה הם תוספת הכרחית. מומלץ להוסיף בגדים להחלפה, אם יש ילדים אז גם בגדי ילדים, אם אתם מתכננים מסלול ארוך או עלולים להירטב. 

מטיילים בחורף? התלבשו היטב, וקחו אתכם נעליים להחלפה וכיסוי מתאים מהגשם לחפצים שלכם ולעצמכם. על מנת להזעיק עזרה במקרה שאחד מהמטיילים הולך לאיבוד, חשוב לקחת את הטלפון הנייד ויחד איתו גם מטען נייד ופנס. כדי להימנע מלכלוך הסביבה שאנחנו מטיילים בה, כדאי גם לקחת שקיות אשפה על מנת לאסוף את כל השאריות בסיום הארוחה. 

 

מה לשים בערכת העזרה הראשונה?

טיול קמפינג עם המשפחה
חובה בכל טיול

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנחנו מקווים שלא נצטרך להשתמש בה, ובכל זאת – תמיד חשוב שכמה דברים יהיו שם לצידנו כדי לאפשר לנו להתמודד אפילו עם השריטה הקטנה ביותר.

כדאי לארוז אתכם פלסטרים, יוד וצמר גפן, תחבושות לחבישה, טבליות או סירופ להורדת חום, משחות נוגדות כוויות ועקיצות וכמובן גם את התרופות שאתם נוטלים על בסיס קבוע. 

 

לארוחה הבאה

אם אתם מתכוונים לאכול בשטח, הביאו אתכם כל מה שנחוץ לצורך ארוחה. מומלץ לקחת סכו"ם, כוסות וצלחות, קרש חיתוך, סיר, מצית להדלקת אש (להשתמש בזהירות יתרה) וכדומה.

טיול קמפינג
להיות מאורגנים ולאכול ראשונים

לשעות הלילה

נשארים לישון בשטח? אל תשכחו לארוז ציוד מחנאות שיאפשר לכם להרגיש במיטבכם לאורך כל הלילה. החל מפיג'מה, דרך חומר דוחה יתושים ועד לשק שינה או אוהל מותאם. מטיילים רבים מניחים שאוהל הוא הוצאה יקרה, אבל ניתן למצוא אוהלים איכותיים בטווחי מחיר שונים. בדקטלון לדוגמה, תוכלו לבחור את האוהל שלכם מבין מגוון אפשרויות. קיימים אוהלים של דקטלון בגדלים שונים, בהתאם לכמות האנשים המבוקשת (אוהל זוגי, לשלושה אנשים, משפחתי וכדומה). כל האוהלים קלים מאוד להרכבה, עשויים מחומרים עמידים, דוחי מים וכוללים פתחי אוורור. באתר ובחנויות דקטלון תוכלו למצוא אפילו אוהלים מסנני קרינה. 

 

לפני שנרדמים…

 

וכדי ללכת לישון ולהתעורר רעננים במיוחד, קחו אתכם שמפו, סבון, מברשת ומשחת שיניים, דיאודורנט, מסרק, נייר טואלט, מגבת וכדומה. 

ציוד קמפינג

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *