אפריל 28, 2024
Breaking News

המדריך למציאת מייק אפ שיתאים לך בול

איפור מייקאפ

מייק אפ מהווה חלק בלתי נפרד מתיק האיפור של רובנו. מאחר שלכל אישה מתאים מייק אפ שונה, בסעיפים הבאים תמצאי את כל הדגשים שיעזרו לך למצוא את הפתרון המושלם עבורך

מוצרי איפור
מייק אפ נועד לעזור ביצירת גוון עור יחיד.

מוצרי איפור מתאימים הם כאלה שממלאים בהצלחה שני תפקידים – סיוע בהדגשת תווי הפנים והאזורים שתרצי להבליט, תוך הסתרת הפגמים והנקודות הבעייתיות. אבל רגע לפני שיוצאים לדרך, חשוב לדאוג לבסיס. מייק אפ הוא אחד ממוצרי בסיס האיפור המובילים, שנועד לעזור ביצירת גוון עור אחיד ועל ידי כך לייעל את התוצאות של שאר מוצרי האיפור. בדיוק בגלל זה, חשוב מאוד למצוא מייק אפ שמתאים לסוג העור ולמאפיינים שלו. 

אלה הפרמטרים העיקריים לפיהם תוכלי לבצע את ההתאמה:

סוג העור – ככלל, קיימים ארבעה סוגי עור עיקריים: רגיל, שומני, מעורב ויבש. כדי שמוצרי האיפור שלך יתאימו לעורך, בחרי תכשירים שמיועדים לסוג העור שלך.

סוג המייק אפ – אפילו כשמדובר במוצרי טיפוח, נוחות נמצאת במקום הראשון. תוכלי למצוא מייק אפ מסוגים שונים, במטרה לבחור את זה שמתאים לשגרת הטיפוח ולהעדפה האישית שלך. ברשימה הזו נמצאים בין היתר מייק אפ נוזלי, מייק אפ במרקם פודרה, מייק אפ שמיועד לפנים וכזה שמתאים גם לגוף, וכמובן גם מייק אפ BB (שכולל גם הזנה, הגנה מפני השמש ולחות), ומייק אפ CC (שמציע טיפול נקודתי בבעיות עור באמצעות תיקוני גוון).

העלות – מוצרי איפור יכולים להסתכם בהוצאה כספית גבוהה, אבל הם ממש לא חייבים. כך שאם את מתלבטת לגבי סוגי מייק אפ ורוצה לנסות מספר מוצרים לפני שתקבלי את ההחלטה איזה מייק אפ יהפוך לחלק בלתי נפרד מתיק האיפור שלך, תוכלי לעשות את זה במחיר משתלם. רשת סקארה לדוגמה, היא אחד מהמקומות המובילים לנשים שרוצות ליהנות ממוצרי טיפוח ואיפור שונים, בעלות משתלמת ותוך התאמה מושלמת לצורכי העור שלהן. ובזכות האתר של סקארה, תוכלי למלא את סל הקניות ולרכוש מייק אפ אפילו בלי לצאת מהבית. האתר כולל את כל סוגי המייק אפ שהזכרנו, לצד פתרונות מובילים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *